пятница, 1 апреля 2016 г.

модуль 7

      Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
       Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:

  1. відповідей на Основні запитання; 
  2. демонстрації володіння навичками та знаннями;  
  3. демонстрації володіння навичками 21 століття; 
  4. зв’язків із реальним світом, життям учнів; відповідного та ефективного використання ІКТ.
      Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах. Прикладом таких засобів для учнівських проектів є:
 - презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
- публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
- вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
- блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий