Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів
за методом проектів, а саме усвідомити те, наскільки важливі уміння
правильно ставити запитання. І важливі вони не тільки для мене, як
вчителя, а й для моїх учнів, адже це основа якісного навчання. Добре
продумані запитання провокують змістовні зв’язки базовими знаннями учнів
та їх життєвим досвідом.
Я погоджуюсь із основною тезою щодо того, що сприятливе середовище у
класній кімнаті та стратегії впровадження проектів важливі при
проектуванні та реалізації навчального процесу, який орієнтується
насамперед на навчальні потреби учнів.
Особисто для мене зміст модуля був корисним, бо я отримала нагоду
переконатись в тому, що я спроможна виконувати завдання по підтримці
моїх учнів, планувати таку підтримку, і сподіваюсь, що зможу повною
мірою врахувати ці моменти при плануванні проекту.
В цьому модулі я спробувала знайти відповіді на запитання: чи можу я
належним чином спрямувати самостійну роботу учнів і чи можна навчити
робити їх це самостійно. Для мене значною проблемою видається
врахування різних освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх
видається неможливим, бо це практично індивідуальна робота з кожним, що
вимагає значних часових витрат, які я не можу собі дозволити.
Разом з тим, зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб
диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне
середовище. Стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні
обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати
знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень
може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів
судять про ефективність вчителя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий